Pages Navigation Menu
На главную На главную русской версии На главную украинской версии написать письмо

Автоматизированные системы управления, ERP системы, EAM, MRP II, BI, СЭД, управление ресурсами предприятий

Ефект від використання

У період кризи й раціоналізації бюджетів спеціальні пропозиції DIRECTUM дозволяють отримати максимальний ефект від переходу на електронний документообіг при мінімальних вкладах в ІТ-інфраструктуру.

  • Забезпечення прозорості бізнес-процесів

Система DIRECTUM дозволяє оперативно відстежувати етапи виконання бізнес-процесів, що робить всю діяльність компанії абсолютно прозорою і контрольованою. Крім того, бізнес-орієнтований механізм workflow включає в себе всі необхідні засоби для налаштування процесів будь-якої складності. Бізнес-процеси настроюються силами бізнес-аналітика без залучення додаткових фахівців (програмістів). Система стає потужним інструментом бізнес-аналітика і дозволяє підвищити ефективність роботи організації.

  • Підвищення виконавської дисципліни

За статистикою 20% отриманих завдань не виконуються  працівниками, відповідальними за них. Надаючи повний контроль всіх етапів робіт  керівництву, система DIRECTUM безпосередньо впливає на виконавську дисципліну співробітників. Використовуючи можливості системи, керівник може бути впевнений у тому, що поставлені перед співробітниками завдання не будуть забуті або не виконані. У міру необхідності (в кінці робочого дня, робочого тижня, місяця) формуються звіти із зазначенням прострочених завдань. На основі звітів керівник ініціює заходи щодо аналізу причин, виправлення негативних наслідків, планування  заходів з профілактики таких ситуацій. Зібравши детальну інформацію (на основі фактів) про співробітника або підрозділ, керівник може застосовувати відповідні коригуючі заходи або дії.

  • Скорочення витрат часу керівників і співробітників

Використання системи DIRECTUM скорочує тимчасові витрати практично на всі рутинні операції з документами (створення, пошук, узгодження тощо). Завдяки цьому у співробітників вивільняється час для виконання ключових робіт, що приносить більшу користь  підприємствам. Крім того, відбувається прискорення документообігу і, як наслідок, усіх процесів в організації.

  • Неможливість витоку інформації

Витік конфіденційної інформації може спричинити мільйонні збитки організації. На відміну від традиційного «паперового» документообігу, система DIRECTUM забезпечує доступ до документів строго у відповідності з призначеними правами користувачів. Тексти документів можуть бути додатково зашифровані за допомогою паролів або цифрових сертифікатів. Всі дії користувача  стосовно документу (читання, зміна, підписання) протоколюються.

  • Наявність необхідної інформації «під рукою»

При реалізації процесу сканування і занесення в DIRECTUM всіх вступників документів (у тому числі фінансових), керівники отримують можливість оперативно отримувати інформацію про необхідність оплати (відвантаження). У сукупності з швидким доступом до інформації з ERP-системи, керівник (або його підлеглі співробітники) може оперативно ініціювати процес оплати (відвантаження), наприклад розгляд і узгодження вхідних рахунків. Скорочення часу на прийняття фінансових рішень підвищує оборотність грошових коштів. При виникненні питань з поставки (відвантаження) керівник може протягом секунд звернутися до електронних копій оригіналів, наприклад в телефонній бесіді з контрагентом або керівником / власником бізнесу.

  • Максимально ефективне використання ПЗ раніше встановленого в компанії

Частина функцій «важких» і дорогих ERP-рішень можуть бути перенесені в DIRECTUM. Наприклад, узгодження бюджету, затвердження заявки на фінансування і т.д. Це дозволить скоротити витрати на розширення робочих місць «важких» рішень за рахунок використання системи DIRECTUM.

  • Зростання конкурентних переваг

Впровадження системи DIRECTUM безпосередньо відбивається на конкурентних перевагах компанії перед іншими гравцями ринку. Підвищується швидкість та якість обслуговування клієнтів за рахунок прискорення руху інформаційних потоків і чіткого контролю всіх процесів. Функціонування навіть великого підприємства стає більш мобільним і менше залежить від конкретних «незамінних» співробітників.

efficiency

При впровадженні комплексної СЕД серед інших особливо виділяється проблема оцінки ефекту від впровадження. І якщо загальний "оздоровлюючий" ефект зазвичай визначається, висловлюючись в підвищенні безпеки, прозорості та цілісності документообігу в організації, то прямий вплив на витрати або доходи організації практично не піддається кількісному вимірюванню.

В бізнес-рішення спочатку закладаються показники ефективності, що дозволяють розрахувати бізнес-ефект від впровадження бізнес-рішення: в цілому по організації або за окремими процесам. Досвід нашої роботи доводить можливість досягнення конкретних результатів при впровадженні бізнес-рішень.

Так, при впровадженні бізнес-рішення "DIRECTUM: Фінансовий архів" вартість підготовки до податкових перевірок скорочується в 7-12 разів, а кількість виїмок оригіналів документів з архіву документів - на 90%. Вартість введення даних з первинних документів зменшується в 3-10 разів.

Впровадження бізнес-рішення "DIRECTUM: Управління договорами" скорочує тривалість процесу підготовки та узгодження договорів мінімум в 3-5 разів, у 2 рази зменшує середню кількість ітерацій узгодження, знижується кількість негативних договірних інцидентів в 4-7 разів. В цілому це зменшує вартість процесу в 1.5-3 рази.

При впровадженні бізнес-рішення "DIRECTUM: Управління нарадами" середня тривалість узгодження одного протоколу скорочується в 2-3 рази, з 4-7 днів до 6-12 годин. Кількість скасованих нарад з причини відсутності ключових учасників зменшується на 30-40%, відсоток невиконаних резолюцій в строк - на 45-75%

 

Доступно на: Російська

Поставте питання

 
Здравствуйте!

У Вас есть вопрос?

Наши специалисты
оперативно ответят Вам!

Задать вопрос

Return to Top ▲Return to Top ▲