Pages Navigation Menu
На главную На главную русской версии На главную украинской версии написать письмо

Автоматизированные системы управления, ERP системы, EAM, MRP II, BI, СЭД, управление ресурсами предприятий

Можливості DIRECTUM

Система DIRECTUM відповідає концепції ECM (Enterprise Content Management) і підтримує повний життєвий цикл управління документами, при цьому традиційне «паперове» діловодство органічно вписується в електронний документообіг. DIRECTUM забезпечує ефективну організацію і контроль ділових процесів на основі workflow: узгодження документів, обробка складних замовлень, підготовка та проведення нарад, підтримка циклу продажів і інших процесів взаємодії.

На базі системи DIRECTUM розробляється широкий набір бізнес-рішень, спрямованих на вирішення бізнес-завдань з певним бізнес-ефектом.

Рішення описаних завдань забезпечують модулі системи DIRECTUM:

Управління електронними документами. Створення і зберігання різних неструктурованих документів (тексти Microsoft Word, таблиці Microsoft Excel, схеми Microsoft Visio, малюнки CorelDraw, відео та ін); розширена підтримка версій документів та електронного цифрового підпису (ЕЦП); структурування документів по папках; призначення прав доступу на документи ; історія роботи з документами; повнотекстовий і атрибутивний пошук документів.

Управління діловими процесами. Підтримка процесів узгодження та обробки документів на всіх стадіях життєвого циклу (docflow); видача електронних завдань і контроль їх виконання; взаємодія між співробітниками в ході бізнес-процесів; підтримка вільних і жорстких маршрутів; багаті розширювані бібліотеки блоків для формування маршрутів (workflow).

Управління договорами. Організація процесу узгодження та реєстрації договорів та супутніх документів, а також оперативної роботи з ними (пошук, аналіз, редагування і т.д.).

Управління нарадами. Організація підготовки і проведення нарад (узгодження місця і часу, складу учасників, порядку); формування і розсилка протоколу; контроль виконання рішень наради.

Управління взаємодією з клієнтами. Ведення єдиної бази організацій та контактних осіб; ведення історії зустрічей, дзвінків і листування з клієнтами; супровід процесу продажів у відповідності з регламентованими стадіями; планування маркетингових заходів; аналіз ефективності продажів і маркетингових впливів.

Канцелярія. Реєстрація паперових документів, ведення номенклатури справ з гнучкими правилами нумерації, розсилка і контроль місцезнаходження паперових документів, організація обміну електронними документами з ЕЦП з іншими організаціями.

Звернення громадян і організацій. Організація роботи із зверненнями громадян в державних організаціях і на великих підприємствах.

Управління показниками ефективності. Оперативний контроль і аналіз бізнес-процесів підприємства за ключовими показниками ефективності з підтримкою збалансованої системи показників (BSC).

Можливості системи істотно розширюються завдяки компонентам:

Предметно-орієнтований інструмент розробки IS-Builder. Розробка і модифікація системи DIRECTUM, вбудована мова програмування ISBL, інтеграція з іншими системами.

Служби взаємодії систем DIRECTUM (DIRECTUM Intersystem Cooperation Services). Забезпечення наскрізних процесів, передачі документів з ЕЦП та обміну даними між незалежними системами DIRECTUM.

Служба файлових сховищ (DIRECTUM Storage Services). Управління довготривалим і архівним збереженням великого обсягу документів, у тому числі мультимедійних файлів, настройка політик переміщення даних по сховищах.

Служби введення документів (DIRECTUM Capture Services). Масове введення документів у DIRECTUM з різних джерел (сканери, багатофункціональні пристрої, файлова система, факси, електронна пошта і т.д.).

Служби перетворення документів (DIRECTUM Transformation Services). Перетворення документів в інші формати, видобуття з документів корисної інформації.

Набір засобів інтеграції (DIRECTUM Integration Toolset). Легка інтеграція з ERP-системами: двостороння синхронізація довідників, включення об'єктів системи в workflow, робота з документами з ERP-системи.

Сервер веб-доступу. Робота з електронними документами, завданнями та завданнями через веб-браузер.

Розширення для SharePoint. Набір готових веб-частин і інтеграційних механізмів, що забезпечують доступ до даних DIRECTUM з порталу на базі Microsoft SharePoint.

Швидка ідентифікація документа DIRECTUM RapID. Маркування документа штрих-кодом і швидкий пошук електронного документа за його паперової копії.

Сервер реплікації. Створення ієрархічної системи розподілених систем, які обмінюються даними в режимі off-line, настроюваний склад даних, що реплікуються.

• DIRECTUM OverDoc. Безкоштовна програма, дозволяє організувати роботу з електронними документами з ЕЦП без системи, і обмінюватися документами між організаціями.

Доступно на: Російська

Поставте питання

 
Здравствуйте!

У Вас есть вопрос?

Наши специалисты
оперативно ответят Вам!

Задать вопрос

Return to Top ▲Return to Top ▲