Pages Navigation Menu
На главную На главную русской версии На главную украинской версии написать письмо

Автоматизированные системы управления, ERP системы, EAM, MRP II, BI, СЭД, управление ресурсами предприятий

Ознаки провалу: чому впровадження ERP терпить крах

Ознаки провалу: чому впровадження ERP терпить крах

Для статті про невдалий проект впровадження ERP системи, що була опублікована виданням "Економічна Правда", дає коментарі Сергій Литвиненко, директор ТОВ "Корпорація "Галактика":

Скільки часу в середньому займає впровадження ERP системи та від чого залежить тривалість роботи?

С. Литвиненко: - Термін впровадження залежить від багатьох факторів: масштабності проекту, задіяного функціоналу системи, розподілу робіт між проектною групою замовника та підрядника, обсягу необхідних доробок (кастомізації) продукту, достатності людських ресурсів і фінансування. Також на терміни може впливати готовність самого підприємства до впровадження: налагодженість бізнес-процесів, рівень залученості персоналу в процес впровадження, мотивованість ключових «двигунів» проекту, готовність програмно-апаратної інфраструктури. В цілому можна сказати, що подібні проекти комплексної автоматизації займають від 18 до 24 місяців. При цьому перші працюючі модулі можна отримати через 3-6 місяців. Потрібно відзначити також, що у світовій статистиці більше половини проектів впровадження ERP закінчуються з порушенням планових термінів.

Чи здатен новий інтегратор продовжити впровадження ERP у клієнта, якщо перший інтегратор відмовляється надати технічну документацію по здійсненим етапам проекту?

С. Литвиненко: - Це можливо, хоча буде складно і потрібно буде розібратися, що саме вже було зроблено.

Думаю, у замовника є в наявності якісь версії технічної документації, тому що був процес її узгодження. Навіть якщо це будуть не остаточні документи, це допоможе новому інтеграторові швидше влитися в проект.

Обов'язковою умовою є передача всіх вихідних текстів. Без них доробки доведеться робити та фінансувати заново.

Замовник повинен усвідомлювати та бути готовим до того, що частину робіт все-таки доведеться виконати й оплатити повторно.

Конфліктні ситуації між замовником та інтегратором нерідкі. Але зазвичай вони не афішуються громадськості та вирішуються на основі компромісу. Причин тому кілька. Перш за все, впровадження ERP - це великий тривалий проект організаційної зміни, за який відповідальність несе не тільки інтегратор, але й замовник. Другою причиною є розбіжності в трактуванні розмитих, нечітких вимог в технічному завданні. Часто інтегратори, щоб зберегти клієнта і проект, змушені за свій рахунок проводити роботи, яких не було явно у вимогах. З іншого боку, інтегратор міг спочатку свідомо занизити трудомісткість, щоб виграти тендер, сподіваючись по ходу проекту її збільшити.

Хорошим виходом при конфлікті було б залучення «арбітра» для проведення незалежного аудиту проекту.

Доступно на: Російська

Поставте питання

 
Здравствуйте!

У Вас есть вопрос?

Наши специалисты
оперативно ответят Вам!

Задать вопрос

Return to Top ▲Return to Top ▲