Pages Navigation Menu
На главную На главную русской версии На главную украинской версии написать письмо

Автоматизированные системы управления, ERP системы, EAM, MRP II, BI, СЭД, управление ресурсами предприятий

Система управління ключовими показниками ефективності

Система управління ключовими показниками ефективності

Об'єктивна кількісна та якісна оцінка діяльності бізнесу надають, мабуть, найбільший вплив на організацію та її топ-менеджмент. При цьому таке оцінювання - одна з найменш розвинених сьогодні сфер управління. Результати опитувань показують, що від 60 до 85% керівників вищого рівня не задоволені системами оцінки результатів діяльності на своїх підприємствах. Ця незадоволеність проявляється у слабкому зв'язку між планами, їх виконанням і досягнутим ефектом.

Система ключових показників ефективності (KPI - від англ. Key Performance Indicators) дозволяє розглядати нинішній стан справ у компанії з позиції стратегічних цілей. І простежити зв'язок, приміром, між укладеною угодою, що дала невеликий прибуток, і довгостроковими вкладеннями в проект підтримки взаємин із споживачами, який через деякий час принесе економічний ефект. Головне - правильно визначити критерії оцінки.

Як показує практика, використання ключових показників ефективності (або, як їх охрестили, ключових показників успіху) найбільш ефективне для великих компаній: завдяки KPI керівник може побачити сильні і слабкі сторони всього підприємства. І не просто побачити, а й проаналізувати причини, які прискорюють або навпаки уповільнюють розвиток підприємства. Маючи цифри і факти, топ-менеджменту простіше впливати на результат, до якого прагне компанія.

Ми пропонуємо спеціальне рішення «iKPI», яке автоматизує отримання ключових показників ефективності бізнесу. Рішення забезпечує керівників і менеджерів шляхом використання своїх iPhone або смартфонів достовірною, своєчасною і об'єктивною інформацією щодо показників ефективності роботи компанії в будь-якому місці земної кулі (при наявності інтернет-підключення). Ви отримуєте доступ до показників з вашої облікової системи в режимі онлайн, безпосередньо без всяких проміжних ланок.

Розробка «iKPI» буде найбільш корисна просунутим директорам і топ-менеджерам різних організацій, які реально керують своїм бізнесом і прагнуть бути в курсі основних подій або змін на підприємстві.

Функціонал «iKPI» підходить як для кнопкового, так і для екранного режиму роботи користувачів (тачскрін), а також сумісний з сучасними моделями смартфонів і платшетов.

У функціоналі «iKPI» можна налаштувати:

  • джерело інформації (OLAP-куб або облікова система);
  • синхронізацію БД;
  • підключення до адресної книги для передачі СМС-повідомлення або дзвінка;
  • шаблон СМС-повідомлення для передачі повідомлення адресату;
  • вид KPI (миттєві, денні, місячні, річні);
  • наочне візуальне відображення KPI (автомобільний спідометр, світлофор, в індикаторній формі та ін.);
  • докладне візуальне відображення кожного показника;
  • граничні значення по кожному KPI (червоний колір - «небажано», жовтий колір - «звернути увагу», зелений колір - «бажано»);
  • часовий період відображення даних.

Керівник підприємства може ознайомитися з ключовими показниками на своєму мобільному пристрої. Приклад: на наведеній нижче ілюстрації KPI представлені у вигляді спідометрів, із зазначенням гранично допустимих значень. Ці граничні норми задаються самим же керівником окремо за кожним показником.

KPI

Малюнок1

За представленою шкалою директор (менеджер) бачить стан справ з того чи іншого KPI. Якщо є бажання копнути глибше і виявити причину, що викликала «просідання», досить клікнути на спідометр.

Кожному показнику відповідає своя аналітика: по клієнтах, замовленнях, містах, проектах, співробітниках тощо.

Рисунок 2

Малюнок 2

Якщо керівник вважатиме за потрібне зателефонувати співробітнику, відповідальним за показник, він просто може натиснути на екранну кнопку «Дзвінок». Автоматично додаток «iKPI» завантажить з довідника номер телефону співробітника і здійснить дзвінок за знайденим номером.

Рисунок 3

Малюнок 3

Замість дзвінка можна послати відповідальному співробітнику СМС, в якому будуть вказані значення KPI. Шаблон СМС налаштовується заздалегідь і надалі формується автоматично, «підтягуючи» актуальні значення показників.

Рисунок 4

Малюнок 4

Додаток «iKPI» вирішує завдання:

  • поліпшення якості та прозорості одержуваних звітів, візуалізуваня показників за допомогою мобільних пристроїв;
  • підвищення оперативності та достовірності аналізу інформації зі звітів, використовуючи наявні та доступні інтерфейси;
  • збільшення ефективності управління ресурсами завдяки виявленню критично важливих відхилень показників, застосовуючи візуальну оцінку діаграм і деталізацію KPI до кількісних значень;
  • розширення впливу і поліпшення використання наявної в компанії BI системи, і відповідно збільшення ефекту від її роботи.

Переваги «iKPI»:

  • Легко навчитися і використовувати.
  • Можна швидко розгорнути систему.
  • Доступ до різних джерел інформації.
  • Можна оперативно взаємодіяти з відповідальними виконавцями в online режимі.

Доступно на: Російська

Поставте питання

 
Здравствуйте!

У Вас есть вопрос?

Наши специалисты
оперативно ответят Вам!

Задать вопрос

Return to Top ▲Return to Top ▲