Pages Navigation Menu
На главную На главную русской версии На главную украинской версии написать письмо

Автоматизированные системы управления, ERP системы, EAM, MRP II, BI, СЭД, управление ресурсами предприятий

Технічна підтримка

Технічна підтримка

Кожен замовник рішення корпорації «Галактика» може скористатися послугами технічної підтримки впроваджених програмних продуктів. Послуги виявляються на основі гарантійного та абонентського обслуговування.

Служби супроводу та технічної підтримки функціонують у складі центральних офісів, регіональних відділень і партнерів корпорації, забезпечуючи тим самим високу якість обслуговування всіх користувачів, де б вони не знаходилися. Жодне звернення клієнта не залишиться без уваги - це політика корпорації «Галактика».

Супровід рішень включає в себе наступні послуги:

• консультації користувачів по телефону «гарячої лінії»;

• консультації користувачів на території департаменту технічної підтримки корпорації «Галактика»;

• консультації користувачів по електронній пошті;

• виїзд «груп швидкого реагування» для термінового усунення труднощів в роботі системи Галактика ERP, що виникли;

• постачання нових версій системи Галактика ERP та інших рішень (за запитом користувача);

• доступ до інформаційних ресурсів (консультації по електронній пошті, контроль над інцидентами, репозитарій патчів, тематичні форуми та ін.);

• конвертація даних користувачів у формат нової версії на території департаменту технічної підтримки або на території замовника;

• додаткові послуги. [/ Custom_list]

Доступно на: Російська

Поставте питання

 
Здравствуйте!

У Вас есть вопрос?

Наши специалисты
оперативно ответят Вам!

Задать вопрос

Return to Top ▲Return to Top ▲